för lite sömn

Trött, så trött!
Hemmet ser ut som om jag har släppt en bomb där! så jag måste avsätta morgondagen åt att städa. tänkte köra en sån där riktig städdag där allt ska fixas!
om jag orkar ;-)

jag känner mig så dum att jag inte bad läkaren circadin till Noa direkt! så att han hade kunnat få bli lite piggare han med.
Jag hoppas att han somnar tidigt i dag så att även jag får sova i natt!

I dag har vi inte gjort så mycket, vädret tillåter ju inte det direkt. Noa sitter i soffan å myser framför tv med en skål med chips och ostbågar!
sista 2 dagarna så har han verkligen ätit jätte bra och det syns på honom. han börjar få lite former i ansiktet :-)
Han är så mysig, han har kommit in i en puss period!
han sitter och blinkar med ett öga som om han flörtar och sen kastar han sig över en och man får en puss!

men det märks att han får för lite sömn, för till och från så är han helt bedrövlig och bara gör så korkade grejer att det blir helt fel!
Han orkar lixom inte!
så jag ska ringa till läkaren på måndag och be om circadin!

Vad ska ni göra i helgen?
jag ska nog själv bara städa och sen tror jag att vi har tvättis oxå *hoppas det*

kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Jobbigt med för lite sömn. Hur länge ska Noa ha sonden? Om han äter bra så kanske man kan ta bort den. Jag vet inte hur det funkar? Vi skulle också behöva städa men väntar till imorgon för idag ska vi till Svartöstan som har loppisar och annat kul. Kram!

2010-06-12 @ 08:14:14
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg
Postat av: Angela

Broderibruden, Vad mysigt det låter! och vilken fin blogg du hade!

man får vänta med städningen ;-) för en sak är säker... den väntar den oxå :-)

Nonname har helt rätt i det hon skriver, man tar inte bort knappen eller sondmaten i första taget.

Noa måste först och främst hålla en jämn vikt och stabilt gå upp i vikt innan man tar bort nåt.

jag kan dock reglera själv hurvida jag vill ge honom mindre sond. det gör jag oxå dom dagarna han äter mycket för annars fyller man ju på en redan full mage och det gör ju att han får ont i magen.

2010-06-12 @ 15:02:03
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0