Det går undan!

Stackars min lilla kille!
Midsommar helger e inget som passar honom alls faktiskt. Om det ska fortsätta så här så får jag nog börja med att isolera oss varje midsommar.
Hans första midsommar var nog okej... han var ju trots allt bara några få månader då!
Hans andra midsommar då gav hans barnstol vika och föll med Noa i rätt ner med huvudet före i stenplattorna.
och i år... ja vart ska jag börja?
Han brände sig som sagt på armbågen, sen blödde han näsblod till och från genom hela helgen.
på väg ner till tvättstugan så gick han med pannan före in i en vägg kant så han fick ett jack i pannan, några timmar senare i lekparken tar loke en hård tugga av Noas arm!

I dag har vi varit ute i lekparken, sen har vi varit en sväng på försäkrinskassan. efter det prommenerade vi till babyland och reklamerade actra graco vagnen, och det gick faktiskt bra!
Vi fick en helt ny vagn som dom så snällt byggde ihop och.... ja jag e nog nykär faktiskt. för den andra graco vagnen var rätt trög, men denna var betydligt lättare!
så det var ju tur att jag tog mig an att åka in med vagnen.

Mamma hämtade upp oss vid babyland för hon hade varit hos dr.
sen körde hon oss hem till dom och då möttes Noa av sin cykel som stod innanför dörren.
Morfar hade satt på hans nya stödhjul, cykelkorgen och... morfar hade köpt en stång till mamma som satt fast monterad.
Så vi passade på att gå ut igen och cykla!

Efter det hjälptes vi åt att laga mat med min lillebror, sen så gick vi hem. Noa han somnade i vagnen och han hade fått en circadin efter middagen.

I morrn e det upp med tuppen som gäller, vi ska ut på sjön med hela familjen.

Kram på er

Jooo om ni vill kika på banan och chokladkakan vi gjorde så finns den här www.angelabakar.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0