2 brutna tår och en bilolycka senare..

Fy sista dagarna har inte varit snälla mot oss.
Allt bara går galet.
Barnvagnen brakar, Mina 2 tår bryts av, en kär bekant krockar med bilen utan att ha bälte, mina utslag förvärras och just nu kliar det fan i mig över allt!
Varför varför varför ska allt skit hända på en och samma gång?
inte ens skatteåterbäringen kan man vara glad över. skulle bara få några hundra, men får inte spänn än... varför? jo FK hade räknat fel på 14 kr... 14 jävla kronor!

och inte ens kan dom tänka sig att betala ut mina pengar som dom bara sitter på *suck och blä*

sen e de en massa annat små tjaffs skit som man bara vill spy över... men men... man kan då fasen aldrig få allt!
vill de till att skita sig så ska de tydligen skita sig ordentligt!

och hur ska jag göra med vagn nu? pumpen å väskan kan jag inte sätta på den skruttiga brion! så ja vi får väl isolera oss nu!
Vill bara ta de dyra skräpet å kasta det på sopptippen!
Men hur ska jag då kunna få med mig Noa, sond pump sondväska osv?
fan man skulle vara bläckfisk!

Och inte blir de bättre av att Noa har ett humör som inte e av denna värld pga. att han lider av sömnbrist!

jag vill bara lägga mig ner och grina! och slippa med detta elände!

Stackars er som bara får läsa en massa gnäll! men de e det ända jag har på hjärtat just nu!
Är ju inte så att jag sitter hemma och gnäller av mig på Noa. För det skulle bara vara elakt! han har ju inte gjort nåt fel!
Det är ju inte hans fel att allt skiter sig för mig.
det är inte heller hans fel att han e dålig!

Just nu så önskar jag mig så innerligt att nån kan skänka oss lite glädje! Lite tur och lite hjälp på traven! Det skulle inte alls sitta fel faktiskt!

Kram på er 


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Oj, stackars dig! Måste göra ont. Du får gärna gnälla av dig på din blogg. Brukar också blogga då det är tungt. Hoppas Noa kan få en diagnos snart! Kram!

2010-06-10 @ 10:53:50
Postat av: Sandra mamma till p&l

Lilla gumman! Ja tycker du är stark nog, någon gång måste du få sätta ner foten o säga STOPP. Gå ut o skrik, skriv av dig, ja allt det du kan komma på för att få ur dig allt! Jag skulle mer än gärna komma ner o hålla er sällskap, men ja bor ju i lilla hålan sundsvall o de är ju en bit.. Men ja skulle kunna slänga mig på bussen o hålla er sällskap, du verkar vara en sån go o underbar tjej som verkligen värnar om dina nära o kära! :) Kraaam Från Sandra

2010-06-12 @ 14:47:22
Postat av: Angela

Tack för dina vänliga ord Sandra!

Vad roligt att du bor i sundsvall för jag pratade med en kompis igår som jag försöker övertala att flytta bort med mig ;-) han tyckte faktiskt att sundsvall var ett bra alternativ :-) stor kram till er

2010-06-12 @ 15:39:17
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0