Senaste dagarna

Jag har inte mått sådär super bra sista dagarna, illamående, huvudvärk och trött som en ja jag vet inte vad!
Därav har det varit rätt tyst från min sida sista dagarna.

Men jag ska försöka uppdatera så gott det går, I söndags var vi i stan och tittade lite på redbull flugtag. rätt kul faktiskt och bra uppstyrt. men det var vaaaaarmt! fasen jag trodde jag skulle smälta.

Vi har varit ute på sjön en vända till och badat, vi åkte till ett ställe där vi låg en del förra sommaren med. jätte fin sandbotten och lugnt. men...
det går kossor/tjurar på land. så de gäller att man tar det försiktigt med vart man kliver i vattnet för på vissaställen har dom trampat sönder och de blir som hål som inte syns. man sjunker helt enkelt ner. Jag lyckades såklart kliva i ett sånt med ett ben, men jag kom upp jätte snabbt. men jag hade likförbannat blålera upp till knät.



Myst har vi gjort hela helgen och Noa har varit söt och lagat mat till mig :-) här är det panerad fisk med smör och örtslungad färskpotatis och spenat som stod på menyn!
Sen tycker jag att hans kroppställning på denna bild e lite rolig ;-)


'

Här har vi sötisen som precis kommit upp ur vattnet och medans jag letade efter en torr tröja så fick han flingor och dricka av sin mormor!



När vi var inne på redbull flugtag så gick vi från stömmen till södra station. Här får Noa hjälp av sin moster att titta på "vattenfallet" som är på slottets ena vägg.



Idag har vi varit i parken och låtit pojkarna blåsabubblor! vi har varit på biblioteket och vi har prommenerat!



Efter att ha varit hemma och gett Noa sond och tagit det lugnt en stund så var detta dagens val av kläder som Noa absolut skulle ha på sig! Noa var dyngtrött så det var ingen ide att få han att vilja ha nåt annat!
Nix body och gummisar det va så det skulle vara :-) men visst e han söt!

Sen har vi varit hemma. Noa han fick ta ett bad då han var skitig överallt efter att ha lekt med sopa i sanden :-)
Han somnade vid 19 tiden direkt efter hans bad och han ligger å sussar sött!
I morrn är det sjukhus som gäller.

stor kram på er


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Hej, hoppas det går bra på sjukhuset idag! Jättefina bilder och Noa är söt i sin body:-) Kram!

2010-07-07 @ 11:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0