Avlopp och Mys

Trött... jajemensan de e precis vad jag e det!
Men jag vill så gärna se dom här sena avsnitten av sex and the city! det är min grej som jag gör varje kväll när jag kan!
I dag har jag inte gjort nåt alls egentligen, min iphone dog IGEN och touchen slutade fungera. så jag har mest varit bitter över det! Varit ute med Noa och loke och lekt en stund och sen på eftermiddagen hämtade vi Noas låne sond pump!

På vägen hem därifrån stannade vi till och handlade mat till kvällen och bestämde att jag skulle göra en fiskgratäng, och oj vad god den blev :-) och tyvärr då min mobil e död så kan jag inte visa några bilder :-(
Strax efter maten så gick jag och Noa hem. Han var så trött att han inte visste vem han var så han fick en circadin och sov sen! jag får räkna med en tidig morgon i morgon! men det kan jag ta!

Jag har spenderat kvällen med att prata i telefon och ha i propplösning som jag köpte och ja de verkar ha fungerat men jag skar mig nåt så förbannat på golvlocket! jag måste komma ihåg de till nästa gång jag hållet på där. jag kände egentligen ingenting av det, förensdess att de bara blev en massa blod överallt! och jag har ett stort skärsår i pekfingret som jag har haft allt möjligt bakteriedödande på! gud vet vad de bor för läbbans på de där locket!

Regnet öser ner utanför! verkligen välbehövt och jag hoppas så att det håller i sig ett tag nu! det är helt klart värt att offra några dagar för att kunna njuta vidare av sommaren sedan!
Nu ska jag banne mig lägga mig i sängen, krama på Noa och njuta av ljudet från regnet

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0