Kaos, skor och terapi

mm sista dagarna dom har varit jobbiga och kämpiga!
Noa mår sisådär och är väldigt osäker, och en kär vän går igenom en svår livskris.

Det är inte lätt, jag gör mitt bästa och jag vill så gärna att det ska och kommer lösa sig! Och det tror jag att de kommer göra oxå.

Noa hans sömnmedicin tog hip som happ slut, jag trodde ju att han hade mer recept på apoteket. men tji fick jag!
Ringde upp till avdelningen och ja.. jag ringde visst fel ;-) för sömntabletterna fick han ju från HAB.
men dom är ju så rara där uppe och fixade så att det kom ett recept snabbt och smidigt! Fasen vad rara dom är där.

Sen brinner det här! över allt runt om kring...
man kan läsa en del om det på aftonbladet!
Första branden började väl i fredags tror jag och under natten till lördagen brann de på fler ställen. så under natten fre-lör stank det brandrök i hela hemmet!
Brandbilar, helikoptrar ambulanser avlöser varandra! och i skrivandes stund passerar en helikopet lågt flygandes utanför.

Noa han står och tittar på emil i lönneberga! samtidigt som han smörjer sin mun med lipsyl och testar solglasögon :-)

I går var vi en snabb sväng i shoppingcentret och kikade lite.
Noa han fick ett par äkta crocs med bilar på. dom såldes på rea och Noa älskar ju sina låtsas crocs som jag billigt köpte så jag tyckte det vore smart att köpa ett par riktiga för att tänka på sina fötter!

Och oj oj oj!
Noa vägrar ta av sig dom! när han sov och jag försökte få av dom blev han sjövild. så han fick sova med på en stund innan jag lyckades få av dom.
han visar dom göra och pekar på dom för att andra ska se!
Han är så glad och lycklig.

Nu ska vi njuta av en lugn lördag och om en stund ska jag åka iväg och hämta ett litet terapiarbete till mig! visar bild senare i kväll.

Och ja just det! senare i kväll låser jag bloggen med! så ni som vill ha lösen till noabloggen får gärna höra av sig!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0