Sista Dagarna i text och bild

4 dagar och 10 timmar sedan sista inlägget.
Jag har inte direkt haft fullt upp så jag kan faktiskt inte skylla på det. men mitt internet hemma har av okänd anledning dött! Jag hoppas verkligen att det är igång till i kväll annars så vet jag en som kommer bli riktigt sur"Jag".

Så vad har hänt sedan sist? Jo jag åkte ut till ön, jag fick åka med Lindas mamma hennes syster hennes systerdotter och hennes "plast" pappa.
Vid drog redan vid 10 tiden och var ute på ön lagomtid för att kunna ligga i solen hela dagen.
Vi låg på baksidan där det var helt vindstilla och strekte i flera timmar. Vi fick faktiskt sällskap oxå!


Jag gav upp först! jag svettades från ställen jag inte trode att man kunde svettas. och så blev jag nog rätt rastlös oxå. Jag är inte van vid att bara liggastilla.
Sen så duschade vi, fixade inför grillningen som blev färskpotatis i folie och lax med lime å citron i folie.

Sen blev det en lååång vandring mot vårt mål!



(Finaste Linda!)

Det var mycket packning, stekade hetta och tre gnälliga tjejer som begav sig!
Nästan framme så kommer vi till dödens backe som jag en gång i tiden har bott mitt i. då gav vi nästan upp. men Linda fick den geniala iden att vi genar över en åker...
Sagt och gjort och till andra sidan vi kom. Men... vart fasen ska man kliva av då?
så det var bara till att snabbt kasta sig över det höga gräset och hoppas på att man inte klev ner i ett djupt dike.

Kvällen var trevlig. vi blev ett helt gäng brudar och en stackars kille som jag fick adoptera som lillebror.
Dans musik grilling snack och skvaller det avlöste varandra!
Och en underbart fin utsikt hade vi oxå!


Vandringen begav sig sedan upp till herrgården som ligger rätt nära där vi började dagen. På herrgården har jag själv jobbat och fina linda hon jobbar där nu under sommaren!
där skulle festen hållas och Linda å jag skulle ha sovit kvar.
Men det var knappt nåt folk då folk hade bannlyst festen pga. dålig attityd från ägarinnan. Men vi hela gänget vi höll igång. Vi dansade, sjöng och skrattade!

Kvällen slutade med att jag å Linda sov hemma hos hennes släkt istället! kändes bättre!

Morgonen efter började med pannkakor och sedan vidare ut i solen innan det var dags för mig att sätta mig på en het buss och åka hem.

Bussen var mitt orosmoment då jag e rätt känslig. Jag kan åka buss å bil å så helt utan problem. men jag får alltid en sån nojja när jag ska åka och vara bakis. tror jämt att jag ska spy. men det gäller ju bara att man får bort dom tanketrollen så klarar jag det alltid! tror faktiskt inte att jag har spytt på en buss eller så någonsin!

Nästan framme innan vi ska byta då var det dock en tjej framför mig som inte var av samma karaktär. Hon spydde spydde och spydde.
YEY och de va ju lätt att inte tänka på spya då lixom! Den sista sträckan har aldrig varit så lång!
Jag glodde ut genom fönstret och sjöng blinka lilla stjärna i huvudet haha!

Sen bytte vi buss och den resan gick super fort!

Måndagen var en lugn dag! jag var trött och Noa var hel sliten!
Bajsade en massa och var allmänt orolig!

och gårdagen spenderades på stranden!


Noa var som en fisk och badade massor!


Stor kram på er


Kommentarer
Postat av: L...

Vi KLIPPTE en åker! Haha :D

2010-07-14 @ 20:00:49
URL: http://livetidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0