Ut till Ön

åh i dag har det varit en såndär seg stessig dag som man inte riktigt vet vad man ska säga om ;-)

Ni som vill ha lösenord till Noabloggen får gärna maila till mig
[email protected] så hoppas jag på att kunna skicka iväg lösen så fort det går. dock så e jag borta hela dagen i morrn!

I dag drog vi iväg tidigt upp till sjukhuset för att göra en EEG.
Efter det så var det bara in och vända hemma innan vi skulle ner och träffa finaste Linda för en dag med lite shopping. Vi mötte även upp madde och sen var det bara att tuta och köra :-)
Ja de blev inte så mycket shopping för min egen del. men en tröja till mig och två linnen till Noa blev det iaf.

Sen var vi uppe hos mamma å hämta grejer.
och efter det har jag typ legat död på soffan och bara velat sova.
jag hade tänkt att packa å städa undan de hinner jag gott å väl med i morrn innan jag ska ut till ön.
Bussarna går sällan dit ut och jag visste att några timmar skulle jag få hemma i lugn och ro.
Men ja...
Tji fick jag ;-)

Lindas mamma ska ut till Ön och hämtar mig innan. vilket gör att jag måste lämna Noa redan 9.45 för att hinna hem innan dom kommer vid 10.15.

Så nu har jag en hel bag packad med grejer jag förmodligen inte ens kommer behöva men tyckte i stundens stress att det var lika bra att ha med.
skor smink å tandborste samt maten måste jag packa ner i morrn. hoppas bara jag minns det ;-)

Vad är denna Ö som jag ska åka till då?
Jo man kan väl säga att jag ska återvända dit där jag växte upp!
17 år tror jag att det är som mamma å pappa hade hus på Ön.

jag har inte återvänt dit på bra länge. jo vi va där en snabbis förra året en gång. men innan det var det länge sedan. jag var inte ens ute sista månaderna innan mamma å pappa sålde. jag va för upptagen med jobb :(

men i morrn ska jag ut igen. ut och umgås med folk. ha kul och trevligt och sen står det grillning på schemat på granntomten till vårt gamla hus. kommer kännas konstigt, men samtidigt kul!

Noa han ska ut på sjön med sin mormor och morfar och morbror (den yngste).

Men nu måste jag sova så jag orkar upp om några timmar när klockan ringer!

Stor kram på er och trevlig helg!
 


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Hoppas ni haft en trevlig dag! Vi har varit till Miljögården och tittat på djuren där. Valle matade dem med bröd. Kram!

2010-07-10 @ 18:57:06
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0