Terapiarbetet

Igår åkte pappa å jag å hämtade hem lite terapi arbete till mig!
Faktiskt precis vad jag behövde! en ful möbel fick jag hem, nja ful å ful va den väl inte egentligen.... men mörka möbler är inget för mig!



Bilden gör den ingen rättvisa faktiskt! ljuset e så konstigt i köket. den är/var mycket mörkare


här är väl en mer rättvis bild på hur färgen var. men ändå mörkare ;-) och mer rödaktig.

slipning blev de till under kvällen igår och under dagen i dag!


attans vad jag har ont i min opererade hand men men... de e det värt ;) problemet var dock att handen strulade redan innan :-(

den har fått två lager med grundfärg och väntar nu på att jag sla ta och lägga på ett sista lager innan den är färdigmålad! sen ska jag måla på lite dekorationer osv. men de kan jag ju ta sen :-)



här e en hel dålig bild på den med grundfärgen på. på dom andra bilderna ser den blå ut :-o men den ska alltså bli och vara vit!

Hyllplanen är inte målade eller slipade. jag tänkte att jag ska slipa dom sen och se hur dom blir. blir de snyggt så kanske man inte måste måla dom.... om man kör mönster i brunt?! men de ger sig. jag ser ju sen när allt är klart hur jag vill ha de hoppas jag.


Noa han hängde med en stund! när jag slipade så hade han en disks tillsdess att det var dags att gå ner i tvättstugan, då bara sådär utan vidare hittar jag honom helt utslagen på golvet framför tvn sovandes. så min syster kom över och tog med honom hem till mamma och pappa.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0