Tårt bak och vårrullar

Kände mig nere i morse när jag vaknade, hade ingen lust alls att kliva upp!
Men min söta lilla kille höll på och spexade hela morgonen så det fick mig att komma på bättre humör!

Vädret har ju varit sisådär så vi började dagen med att knata hem till min bror för att leka med Loke. Noa och Loke lekte som tokar men Noa blev rätt lätt ledsen och verkade inte vara på humör.
men så fort Loke somnade då blev han plötsligt intressant hehe.

Carro jag å Noa käkade lunch sen begav dom sig till stan och vi gick hem.
för att börja baka!
Medans vi började baka så kom ösregnet med besked. jag önskar dock att det kom mer regn och åska för de e sånt jäkla tryck i luften.
Pappa kom å hämtade oss så vi kunde käka middag med dom.
efter maten var det uppehåll från regnet så vi kunde gå hem å fortsätta baka plus att jag fick för mig att det var en smart ide att göra veg. vårrullar!
Mina veg. vårrullar fyller jag med röd och gulbeta, lite potatis och getost!
när dom är tillagade har jag flytande acacia honung och rostade pinjekärnor uppepå. serveras med en riklig sallad!
det blir så jäklarns gott att det inte är klokt!

Tårtan blev efter många om och men klar. jag gjorde egen MMF som jag skulle göra dekorationer av och täcka tårtan med. men ja...... den blev inte så bra då jag gjorde den för hand!
men den funkade någolunda iaf!



Hoppas den håller sig till i morrn och inte smälter bort!

pärlbanden runt om blev inte bra då det bara kladdade ihop sig! men men!
de kan inte bli helt perfa alla gånger!

Nu ska jag ta och ha en dejt med john blund!

Stor kram på er!


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Hej, vilken fin tårta! Här har vi haft skyfall och kraftig åska. En blixt slog ner här i närheten, blixt och dunder kom samtidigt, det var en rejäl smäll! Nu skiner solen. Kram!

2010-07-30 @ 16:36:48
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0