Shopping

I dag gick faktiskt allt precis som planerat!
Vi kom iväg till sjukan och sen kom vi iväg till coop och handlade.
Noa fick ett par jeans därifrån som de va 75% rea på, så 30 spänn gick dom på. inte så att jag gnäller direkt :-)

Efter det blev det mcdonalds och Noa käkade en del men inte alls så mycket som han annars käkar. Men de e ju så galet varmt oxå så jag förstår honom om han inte orkar.

Sen mötte vi bästaste Linda och Madde och åkte upp till centrum.
Noa han var glad mestadels men blev för övertrött och därmed surig.
Men de blev lite små shoppning. Noa han fick en shortsbody som va randig från HM, en randig collagetröja som va 75% rea på från Cubus, En katt som går och jamar! fy attans vad han älskar den. och sist men inte minst blåsbubblor!

Jag fick en ny bikini! Även den randig :D


I morgon blir det tidigt då jag tror att Idas mamma kommer i morrn å hämtar en vagn. Hennes har blivit krossad av en spårvagn :-( och de tar sån tid innan kom kan få en ny!
Hon bor i Oslo men har som tur e mamma som ska ner till götet och träffa dom över helgen.

Och sen blir det bad med min nya bikini för hela slanten :-)

Kram på er
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina kläder! Kram!

2010-07-18 @ 19:03:57
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0