lillakillen :-( ingen bra dag!

Det har inte varit en bra dag för min lilla kille!
Vi har på morgonen myst med lite kakmonster cupcakes som jag gjorde igår

(
Recept och hur man gör finns på min bakblogg)

Kakmonstret blev min lilla kille väldigt imponerad över, det var ojojoj wooooowwooooow för hela slanten. dock så som vanligt ville han inte äta, eller jo han slickade av lite strössel ;-)

Vi gick över med en till Loke oxå som blev hel lycklig och satte sig snällt på trappen i trapphuset och käkade :-) men ja.. hans mamma lät han faktiskt inte sitta där speciellt länge!

Sen bar det av mot stranden, Noa han plaskade lite och busade runt. men så sprang han över stranden och dök ner i ett hål. detta resulterade i ett skrapsår i pannan!
När vi sedan åkte hem så gick min lillebror med Noa i handen och busade. varpå Noa ramlade igen och skrapade upp knäna.
sen åkte vi till systers stall där lillebror lekte med Noa igen och Noa sprang rakt in i lillebrors knä och skrapade upp såret igen...

Ja ni... kvällen har fortsatt likadant. han har snubblat över bortsbenet och blödde näsblod, jag har slagit i mitt lillfinger rätt på hans ena skrubbade knä, osv. osv.

men men, jag måste ju ändå säga att för att vara 2,5 år gammal så var det väl kanske dags för honom att få ett skrubbsår! han har faktiskt inte fått ett riktigt skrubbsår innan! små jack å liknande har han fått men inga sommar knän ;-)

Men jag kan säga att jag har lidigt med honom idag, så så lugn som jag säkert låter är jag inte! ett tag var jag nära att själv börja gråta!

Utöver det så har jag oxå packat ihop sittdelen till vagnen, måste bara hitta redig tejp i morrn så jag kan få ihop kartongen igen!
underbara Kidzshop.se har löst de med schenker och dom har beställt en ny sittdel! det e ju tyvärr semester nu så man vet ju inte när det kommer. men hoppas på att de går fort!

Nu ska jag sova så jag orkar ringa sjukhuset i morgon!
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Men stackars Noa! Vad sa dem på sjukhuset? Kram!

2010-07-22 @ 18:52:16
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0