Låst

Hur har ni hittat hit? eller.. vad är orsaken till att du har studsat in här på min blogg? :-)
Jag vill så gärna veta hur folk hittar till oss!

Jag har dock stängt Noas sjukhusblogg för en stund. Om jag kommer öppna den helt igen eller inte har jag inte bestämt mig för ännu! men jag fortsätter att blogga där och om du vill ha lösenord dit så hojta till!

I dag har vi varit ute en sväng på sjön. men jäklarns vad det blåste. det var inte alls kul att ha lagt till vid den lilla stranden i dag. det blåste så att man knappt kunde stå i vattnet och pojkarna tyckte inte att det var kul.
Bror carro loke syster å mamma å pappa var med ute.

efter en stund åke vi dock tillbaka mot bryggan och la oss strax innan vid ett ställe där det var lä för att käka lite lunch i båten.
Det var trevligt och kul en stund. men inte så länge för det blev ju för varmt istället!

Noa och jag gick hem direkt och stökade ner här hemma. jag menar varför ha det fint hemma när man kan stöka ner?? ;-)

Nä städa ska jag nog faktiskt kanske göra lite i morrn. annars så tar jag det på lördag om jag kan.
Om Noa inte blir kvar på sjukan i morrn å över helgen så ska jag ut till Ön med Linda!
och då tar mamma å pappa Noa ut till sjön så jag får lite egen tid!

I morgon ska vi till DR. Noa ska göra sin EEG. Pappa ska köra upp oss och vara med oss hos nevrologen.
Sen efter så ska jag med lite tur träffa bästaste Linda.
Jag kanske tom kan övertala henne att vara med på en bild ;-)

Nä vet ni vad. Nu ska jag nog ta det lite lugnt och göra mig redo för sängen. imorrn e de en tidig morgon!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag hittade din blogg via forumet, jag tycker det är intressant att läsa om hur det går för er. Både för dig och för Noah, jag har dock full förståelse för om du lösenordsskyddar bloggen.



Om jag får fortsätta och läsa så vill jag gärna ha lösenordet men det väljer du själv.

Hoppas att det går bra på EEG idag.

2010-07-09 @ 09:02:46
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Valles mamma

Hej, vill gärna ha lösenordet jag med. Jag hittade också denna blogg via forumet. Hoppas EEG går bra! Valdemar gjorde ett då han var 2 år och han vägrade somna. Men det gick ändå. Kram!

2010-07-09 @ 14:50:08
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg
Postat av: Jema

Hej!

Jag tror jag hittade din blogg från FL, men jag kan minnas fel. Anledningen till att jag kikade från början var nog att jag också har (har haft) ett sjukt barn. De första sju-åtta månaderna visste de inte vad som var fel och det var så jobbigt och jag förstår precis hur det känns för dig.

Början på min blogg finns på FL, den handlar om när dottern var sjuk, om du vill se hur det var (Mary Poppins).

Men jag skulle jättegärna vilja ha lösenord om jag får.

[email protected]

2010-07-18 @ 18:36:41
URL: http://jemaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0