Kvinnor som tänker för mycket

Vi har haft en toppen dag idag!
Uppe på sjukhuset så lyckades jag låna en bok som Linda sa att hon hade och skulle läsa.
Kvinnor som tänker för mycket av Susan Nolen-Hoeksema!


Inte så rolig framsida kanske ;-) bibblans bok var dessutom i nån taskig grönaktig färg.
Men
Den verkar bra. jag har inte börjat läsa den ännu men den handlar om destruktiva tankemönster och hur man blir av med dom. Typ ni vet ju hur man gör, man ältar man grubblar man funderar tillslut blir en liten sak en stor sak.
Jag tror att den kan vara nyttig att läsa. Iaf för mig! för som ni vet så tänker jag en hel del :-D

Efter sjukhuset så hämtade mamma å pappa oss och vi körde mot stormarknaden. men jag ville absolut till Coop och mamma till Maxi så jag fick knata själv med Noa.
Bror carro och Loke kom iof till coop dom med efter en stund!

Vi har lekt på eftermiddagen i parken och sen passade min syster Noa en stund så jag fick städa av hemma. dammsuga torka golv osv.

skönt att få göra sånt själv ibland. Ja Noa han e ju jätte duktig och hjälper till men.... ibland orkar man bara inte och vill bara få det gjort!

Vi käkade hemma hos mamma och pappa sen följde micki med över och drack vin å kikade på fotboll.
Pappa kom över med Noas Circadin då Noa tvär vägrade att sova.
Han försökte nog visa micki att det var han som bestämde här hemma eller nåt åt de hållet ;-) men med en circadin i magen så somnade han ganska snabbt och det var välbehövt! ögonen gick i kors på han stackarn!
Med circadinet fick vi oxå nybakat tunnbröd som Lillebror och pappa hade gjort!

Strax efter fotbollen och med nästan ett helt glas vin i magen så gick lillasyster hem och jag har glott på TV och kört ett race med min leksak Braun silk epil det är skönt när det är gjort. men inte skönt att göra huua men jag måste nog gå på i morrn igen så jag får bort allt hår på benen.

Nä hörrni, jag måste nog verkligen sova så jag orkar med en dag i morgon med!
I morgon e det dags för en tur på sjön igen hoppas jag!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0