Jävla skit schenker IGEN

I dag så har vi varit och badat hela dagen, efter det skulle vi en snabbis till mataffären. kikade in min mail och YEY total lycka när jag ser att min sittdel tillbarnvagnen har kommit!
Vi åkte å handlade och sen åkte vi för att hämta mitt paket.

står där snällt och väntar och hon slänger upp en trasig sak och lägger upp en bit kartong på högen som hon sticker in där den har varit. "Så där är ditt paket" ööh du tycker inte att det var lite i trasigaste laget?
Jo men sånt får man räkna med när man skickar så långt ifrån. Min spontana reaktion vart inte att ifrågasätta hur fan hon kunde säga så. jag ska ju kunna beställa paket vartifrån jag vill UTAN att det ska levereras i de skicket. det var en jävligt dålig ursäkt.
Min reaktion blev att jag backade å sa att nej jag tar inte emot de där.
nää hää men då får den ligga där å nån annan tar den för den e utscannad med andra ord, den är ditt ansvar inte vårt.

jag tog den tasiga högen och ville gråta. satta mig i bilen å ringde butiken direkt, dom skulle lösa det med idiot schenker *hoppas jag*
men jag skulle fota och dokumentera skadorna.


ena sidan, till tryckt, ser ut som om en mindre och tung kartong har stått på den, adresslappen trasig


här ser man lite bättre hur ned sjunken den e


andra kortsidan och de e denna som ramlade loss men sitter här in stucken

Där e den delen som ramlade ut och kartongen blir då helt öppen på kortsidan



och här är undersidan där det inte finns nästan nån tejp kvar så den ligger "ihoprullad"


Här är innehållet som har en stor reva i förvaringsplasten.
och här började förtvivlan komma... skulle basen ha klarat sig eller ej?




Nix, som ni kan se är skenorna i ryggen helt böjda.


Fy vad ledsen jag känner mig :-(

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Men så trist:-( Kan man inte anmäla dem? Kram!

2010-07-20 @ 08:16:43
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0