infekterat sår :-(

Ett litet.. ett mini litet sår i pannan...
Vad resulterar det i? Jo en infektion! :-( tok äckligt! och gör riktigt ont. Skulle vilja tröst äta en pizza men vete fasen om det skulle lösa mitt problem ;-)

Tur är iaf att den jäkeln sitter under snedluggen! men de syns ju iaf å i morrn e de förband på, men låter det lufta nu under natten!

Dagen har varit helt okej, Noa har dock varit rätt sur och tvär!
Vi åkte en sväng å badade och det gjorde min lilla kille riktigt glad. Och jag blir så glad av att se att han badar som en fisk!
Han som alltid varit rädd för vatten är riktigt "uppkäftig" nu och går gärna om han får hålla handen tillsdess att han har vatten upp till halsen och lite till ;-)

Vi stannade bara en stund då min panna höll på att ta livet av mig!
Noa han somnade i bilen hem och ville inte alls vakna när jag försökte få upp honom.
Men nu sover han sött och jag får en chans att planerar dagen i morrn och planera inför bröllopstårtan!

Och sist men inte minst ;-) jag får chansen att gnälla av mig lite här oxå hehe.

Hur ser min morgondag ut då? Jo fullrulle skulle man väl kunna säga.
Först e de sjukan med Noa, sen hoppas jag att jag kan få komma till en dr med min panna.
där nånstans ska det hinnas med en hamburgare till lunch för de har jag lovat Noa. och så ska jag försöka hinna med att handla lite mat och blöjor. Efter det sen så ska vi dejta Linda i centrum då hon ska byta lite av dom kläderna vi köpte sist.
och sen hoppas jag på att få komma hem innan natten är slagen :-)


Men vi får se, dagarna brukar ju inte bli som jag planerar ;-)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Hej, hoppas allt går bra idag! Hoppas du mår bättre nu. Kram!

2010-07-15 @ 14:48:47
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0