Vart finns min man?

Attans, att ha två bloggar kan verkligen ställa till det.
Gjorde ett inlägg som skulle ha hamnat i denna blogg och inte i Noas blogg.
Insåg dock mitt misstag först när jag fick en kommentar på det :-o

Jag ursäktar mig! och hoppas att ni kan ha förståelse med att de blir lite galet ibland ;-) Ska ta bort de inlägget snart!

Men nu kopierar jag in det här:

jag vill ha en man i mitt liv! *jag vill, jag vill, jag vill*
men vart fan hittar man en man, som är:
Kärleksfull
tycker om barn
Snäll
Omtänksam
rolig
trevlig
och redo för att slå sig ner

vart hittar man en man som:
Vill ha en tjej som mig?
en man som kan älska mitt barn som sitt egna?
en man som finns där och ställer upp, men som samtidigt behöver mig?
Vart finner man en man med en massa kärlek att ge?
som man kan skratta och bråka med

Vart hittar man en man att leva med? ?
Nå???

Vart finns det en man som vill ha en glad social enastående ensamstående mamma på snart 25 år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0