Välkommen till oss

Ja så har jag helt plötsligt skaffat mig en egen del av bloggen ;-)
www.lilleprins.blogg.se handlar ju om min kära son som kämpar mot sin okända sjukdom.
Den bloggen har bara används till att just prata om honom och sjukvården.
Jag själv har under perioder inte alls mått speciellt bra och det har därför bara varit lättare att använda bloggen till att just enbart diskutera kring vår resa.

Men nu känner jag att jag är redo för nästa steg.
Att prata om mig själv, att prata om vår vardag! Därför väljer jag att lägga denna bloggen som en "sido" blogg.

På så sätt kan ni själva välja om ni bara vill höra om våra sjukhus resor eller om du vill veta mer om oss :-D
Välkommen hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0