Idag

Hua vilken dag. skönt att den snart är slut!
Mina planer för dagen har blivit helt förstörda.
Noa har skrikit halva natten och jag var hysteriskt trött i morse. lika så var noa.
Men av nån roliga jäkla anledning så har dom borrar i källaren hela morgonen så att fan mina golv vibrerade. Utanför har dom hackat bort snö och is från taket och fasaden. plus att soppbilen körde fast utanför mitt fönster... LYCKA TILL att sova då *morr*

Vi tog en prommis med Kusinen och min bror. Bara en sväng ner till centum köpte varsin latte och gick på apoteket för att beställa sondmat.
Sedan var det dags att dra sig mot mamma för att åka till sjukhuset. Hela vägen dit hade vi en kvinna som körde som... en idiot. höll sig knappt på sin sida av vägen ökade och sänkte farten om vart annat. vilket resulterade i att vi vart sena till ultraljudet.
Men det gick bra endå :-)

På vägen hem blev vi stoppade av polisen, mamma fick stolt blåsa och visa körkortet. orsaken till att vi blev stoppade är för att bilen är min brors men han har inget körkort. kan dock lugna alla med att säga att det är hans fru som kör bilen. men de e han som har köpt de.

Nu ligger noa och sover en stund i mormors säng, jag väntar på att få äta mammas super goda creps till middag *MUMS*

Efter middag ska jag klippa Noas hår! funderar på att klippa Noas hår i lillebrors säng som straff för att han terrar mig med sin skit dåliga musik och sångröst!

Men de va inte mycket på min lilla lista som hans med att göras i dag... tur att det finns en morgon dag ;-)
Jag fick iaf iväg mina papper till försäkringskassan. mammas kära granne skulle endå dit så hon tog med dom!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0