Trasigt öga

Alltså när tom. ögonen går sönder pga. trötthet.... då e de inte okej längre :-O
Mitt vänster öga= mitt bra öga, har gått sönder! blodkärl har gått sönder och jag har fått en inbuktning... *suck*
Ont gör de oxå å jag ser illa.
Varför kunde de inte hända på höger öga? Nu e jag ju nästan blind ju!

Noa har varit en duktig kille i dag. Han har promenerat med mig till affären i dag och bar själv en korg. Så söt, han är nästan mindre än korgen så de va en korg ute och gick med noa typ ;-) hittar inte sladden till mobilen så jag får försöka ladda upp en bild i morgon.

Han har legat i sängen fram tills nyss... då han gick upp och började kasta sina leksaker över hela lägenheten. Ren protest för att han inte får leka själv i köket med brödrosten.

Jag vet jag e elak... men de e mitt jobb som mamma :-D

Men han har varit så kärleksfull i dag. kramats pussats och gjort slängpussar!
Men han har även sovit middag i dag så de spelar säkert en stor roll i de hela :-)

Nä nu måste jag försöka få Gos i sängen.
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0