Tillber porslingsguden

Åh jag hade ju en massa jag skulle blogga om ju! har hänt så mycket sista dagarna!
men jag är helt död! har tappat hjärnan och minns knappt vad vi gjorde igår.
Jag har spenderat kvällen/natten med att tillbe porslinsguden *puh*
Inte en rolig sysselsättning om vi säger så.

Men noa har varit världens sötaste. medans jag hängde över toaletten har han stått och klappat mig på ryggen. han har även kramats med min rygg.
och han torkade bort tårarna som kom.

Han vet ju hur det är att spy, han vet ju hur jobbigt det är.

sen har han legat jätte nära hela natten och kramat om mig! han e så söt och kärleksfull!

Nu är det dock dags att försöka städa av lite här hemma. medans jag fortfarande lever!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: L...

Vinterkräksjukan?! :(

2010-02-18 @ 02:11:51
URL: http://livetidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0