Sytt till barnvagnen

Sånt här håller jag på med när jag har tid :-D
Har sytt massor till vagnarna men har inte bilder på alla tyvärr. Och jag undrar sååå vart alla har tagit vägen :-o måste hem till mamma i morrn och leta för jag tror att många e kvar hos henne nånstans.
Bjuder iaf på några bilder


Denna är sydd med katvig tyg apple print utvändigt och Mairo grön med vita elefanter invändigt


Vit med vita blommönster och siden band


Blå med vita blommor och tittlucka

alla ovan är sydda till bugaboo cameleon



Sittdynor. 3 st likadana. dom är alltså vändbara och är gröna på ena sidan och rosa på andra sidan


Svart med vita blomm/fågel mönster till bugaboo bee.

Många vll sy själva till sina vagnar! det är inte speciellt svårt. men vill du ha hjälp med hur man syr till bugaboo cameleon eller bugaboo bee hojta till :-)


Kommentarer
Postat av: Anna Christiernin

Hej! Tänkte bara höra om du har något mönster till en Bugaboo suflett som du kan tänka dig dela med dig av?

2010-08-09 @ 00:32:45
Postat av: paulina

Hej, såg hur fin din bee sufflett blev,ovh undrar ifall du slulle vilja delamed dig av mönstret till den och dels de material du använde. :) du kan maila mig.. vore jättesnällt. har precis köpt en begn. bee med tyvärr har den rosa sufflett ovh jag har en pojk. så svårt att hitta bee classic suffletter ;(

tack i förhand :)

2012-03-26 @ 12:59:10
URL: http://http://mamiipaoow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0