Resurs

I dag är en trött dag....
Jag vaknade av att Noa satt och kärleksfullt klappade mig på huvundet.
När jag satte mig upp och frågade om han ville ha frukost så puttade han ner mig och fortsatte klappa på mig.
Såååå mysigt :-)

Sedan gick han in i köket hämtade ett paket med dröm muffins, klättrade upp i sängen, gav mig en och tog en själv.

Inte varje dag man får frukost på sängen ;-)
När vi väl kom upp fick noa en dusch. nåt som inte uppskattades! sedan gick vi ner till dagis. skulle prata med rektorn om resurs till noa.
Dom har fått resurs pengar beviljade men frågan e hur dom ska använda dom. och om dom behöver och kan söka mer.
men rektorn var inte där så vi bestämde oss för att komma tillbaka på måndag så får noa leka av sig på avdelningen oxå.

Resten av dagen har gått åt till att leta efter en vovve och bara ta de lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0