Kallt

ÅÅÅÅH vad störande, värmen e på igen YEY! men....
de va ju så jävla kallt att jag nattade Noa i tjockkläder och raggsockor. stackars barn! Mamma ringde upp för att kolla läget och sa åt mig att sova hos dom istället!
Iom att de blåser så förbannat och snöar så har man gått ut med varning att de ev. kommer bli strömavbrott. och blir de de i natt så skulle jag å noa varit djupfrusna i morrn.

Jag skulle säkert kunna ställa in en snögubbe hemma. visst den skulle smälta. men den skulle efterlämna en skridskobana.
De går fort för värmen att försvinna. speciellt som de blåser rätt på huset och de e ett gammalt hus! och de tar fasiken lååång tid för de att värmas upp igen!
nä nu måste jag banne mig sova :-)
Natti natti på er
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0