Fynda

I går kväll satt jag och höll på inne på internetbanken. och bestämde mig för att beställa ett nytt kort.
De bankkortet jag har nu e ett kort på kort kort.
jag har en väldigt mörk bild på Noa som jag tycker e super fin. Bilden e så pass mörk att kortet ser svart ut om man inte kollar noga och nära.
men kortet börjar bli slitet nu. så jag valde att göra ett nytt kort på kort kort :-D
jag använde denna bild

men de e typ bara ansiktet på han som syns :-)

Sedan passade jag även på att handla lite till Noas födelsedag. Det blev ett klädpaket från Kidzshop! kläder för runt 1300 kr. som jag betalade 500 kr för.
inte illa!
Jag kan varmt rekomendera deras kläd/leksaks paket. man blir verkligen kanon nöjd! sist jag köpte ett kläd och leksakspaket var förra året då köpte jag två paket för 500 kr tillsammans. de innehöll då en jacka ett par byxor en tröja och en body. leksakerna blev en leksaks borg (250 bitar), en bilmatta, bilar, vikingar och nåt mer...

Jag lovar att ta bild när kläderna kommer. Kläderna e designer kläder. villervalla me too katvig nova star osv.
så man kan göra riktigt fina fynd kan jag lova!
www.kidzshop.se

kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Jättefin bild tycker jag. Tack för länken, intressant även om 500 kr är en ren förmögenhet för oss: arbetslös sambo, jag har sjukersättning.

2010-03-01 @ 15:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0