Doktorn

I dag har jag Legat i! känner mig skit duktig i dag :-) kl e bara 1 å jag har för länge sedan gjort de jag skulle i dag!
Det jag har hunnit med att göra är att ge min läkare ett besök och förgylla hans vardag. Jag har haft samma läkare i hur många år som helst! så han har tvär koll!
Vi konstaterade iaf att de e bröstväggen som gör ont inte bröstet i sig!
Troligen har ett kärl sprukit i ena andningsmuskeln plus att jag tydligen e lite missbildad över revbenen ;-)
så jag har fått en tid till Fys på måndag för att knäcka ryggen och slå tillbaka revbenen *AJ* så ska svullnaden å värken lägga sig!

Jag har även hunnit med att skrika av mig på försäkringskassan, Handlat, busat med Noa druckit kaffe käkat lunch, vart ute med hunden.
Ja.... de har hänt en del :-) men de har endå varit sådär lagom soft.

Vad har ni haft för er?

Kram på er


Kommentarer
Postat av: L...

Haha är det den läkaren jag tror det är? :P

Naprapater is the shit, jag älskar o gå dit o bli misshandlad! Man mår som en prinsess nåra dar efter :D

2010-02-26 @ 22:39:07
URL: http://livetidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0