Bitter

:-o :-o :-o 2 skott! precis när jag skickade sista inlägget så hördes de 2 skott! Fan va läskigt.
Va säkert inget, säkert en buse med nyårssmällare kvar. men jag inte låta bli att sätta mig å glo ut genom fönstret!
Det snöar, är folktomt Parken ligger helt öde och tallarna svajar! Noll action, inte en bil. inte en människa.
De blir nog inte mer spännande än så här.
Möjligen så kanske jag får se en katt om jag har tur.
Snacka om att man inte har ett liv när man sitter å glor ut genom fönstret för att kanske se blå ljus!

Har jag blivit en kärring? en såndär som har ett så tråkigt liv att man måste spana in vad grannarna gör?
shit vad bittert


Kommentarer
Postat av: L...

HAHAHAHAHH Jag är precis likadan!!!

Fäller upp persiennerna liiiite så jag inte syns så sitter jag o spanar.

2010-02-21 @ 09:39:07
URL: http://livetidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0