Allt mellan himmel och mitt hem!

Jag måste få gå igenom min sorg! Jag måste få andas mig igenom min ångest, jag måste få finna mig med fötterna på jorden igen innan jag orkar bry mig om idioter!

Och det jävliga är att när man redan ligger så tycker folk tydligen att det är bästa tillfället att vara otrevliga och elaka. en gammal vän som jag faktiskt har saknat,men knappast efter i dag. hade äran att "förgylla" min kväll med sin otrevliga ton och otrevliga budskap.
jag förstår inte! kan man inte höra av sig på en nivå som inte är av modell dagis???

Vad får man egentligen ut av att sparka på en som redan ligger?
Jo man fick mig att gråta, man fick mig att få mer ångest och man fick mig att inse hur bra jag har det som från nu slipper ha denna människa i mitt liv. för det är inte värt det!
Jag hade mer än gärna släppt in henne i mitt liv igen, men inte efter de bemötandet jag fick ikväll.
för människor som har behov av att sparka på en som redan ligger ner borde aldrig få titulera sig vän någonsin igen!


Utöver att jag hade en "trevlig" konversation med en människa (tänker inte tilltala som vän eller bekant). så har jag fortsatt med utrensningen hemma.
Jag var på IKEA i dag och skulle handla en massa saker jag behövde men fasen de fanns ju inte ett skit!
skulle ha en svart badrummsmatta men nää... skulle ha en toaborste (har ställning å så redan) men de fanns inte. osv osv.
Men jag kom hem med en låda i tyg, jätte fin va den som jag ska förvara mina underkläder i. 2 keramik ugnsformar, 2 st andra 4 kr toaborstar, bädd set, bygga klossar till Noa och..... mamma å pappa fick en ny spegel (sån man sätter på väggen och kan dra ut) då deras föll ner för några månader sedan.

tror faktiskt inte att de va mer än det jag hittade... jag va jätte besviken men samtidigt så spenderades de ju inga direkta pengar så dom övriga pengarna lade jag på saker till katten, karde och en klotång. dom köpte jag nere på djuraffären. och han gjorde mig till VIP kund bara så där haha antar att han insåg att efter 3 besök på en vecka kommer betyda att jag kommer komma tillbaka. jooo kattgräs köpte jag ju oxå :-) så nu ska jag odla gräs hahaha! så nu är jag fattig igen!

Jag kom hem ganska sen nu på kvällen och Noa han somnade ganska direkt. så nu ligger han och sussar sött i sin säng!
och jag har dragit i en hårfärg!

Ska strax ta och rensa lite till och försöka få lite ordning här hemma. för i morrn ska vi till sjukhuset lika så alla andra dagar denna vecka för att påbörja Noas behandling. dessutom så är han rätt dålig så vi måste ta och kolla på det extra noga vad det kan bero på så inte tarmarna förstörs mer!
Känns sugigt men vad ska man göra? tycker mest synd om Noa!

Noas biopsi närmar sig mes stormsteg med! förstår inte alls hur det ska funka att göra en biopsi på ett vaket barn :-o men... jag har som vanligt inget att säga till om!
men det känns tufft!

ställde mig på vågen nyss också och det var väl en trevlig syn, men mindre trevlig när jag vet hur de gått till. viktminskning pga. att inte ha ätit alls är inte posetiv viktminskning! så jag är både nöjd, men ändå inte!

Jag lovade ju bider från helgen förut och äntligen har jag tagit mig i kragen och fixat fram det!



Noa är redo och vill ha både fotbollsmatch och vinter!



Noa tar en paus fårn tvättstuga och gick ut i spöregnet för att plaska!


Noa han hittade en handväska under utrensningen av min garderob, den höll han hårt i och bar sin snutte i den hela helgen!



t.om i tvättstugan var den med!


Nu är det banne mig godnatt så jag orkar med veckan som kommer. och OM vi får komma hem i morrn kväll så får vi besök av Lilie och vi ska bara ta det lugnt hela kvällen. så ni får ett långt blogg inlägg i dag men inget i morrn!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Vilka fina bilder:-) Jag vet hur det känns när en vän sviker. Skönt att slippa hennes oförståelse! Kram!

2010-08-10 @ 09:42:09
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0