Fy fan för detta

Tittar in i en paus från toan....

Jag mår så dåligt, min kropp har helt gett upp allt hopp om livet.
Nu sa den ifrån och det med dunder och brak! Pang sa de och sen gick det inte mer!
Beskedet om Noa det var lixom det sista som fick droppen att rinna över och jag vore nog banne mig omänsklig om inte det som har sket nu skedde.
visst att jag har mått ruttet över hur noa har mått och mår osv.
Men nu sa min kropp ifrån för jag klarar inte mer stress, ångest och sömnlös nätter!
I förrgår em. så började det smygandes. Mag ont och fick vårt att äta. ingen Lunch gick i mig och bara 4 mini vårrullar till middag.
under kvällen fick jag väldigt magont och tvingade i mig rostad smörgås och te för att få i mig nåt.
Men kännde att nåt var på G. och
Smack sa de under natten.
Trodde jag skulle dö.
hade tagit värktabletter pga. tandvärk som beror på att jag spänner käken för mycket(=stress).

Jag vet att jag gick upp ur sängen igår och såg till så Noa fick frukost, jag vet att jag har satt på TV och jag vet att jag bytt Noas blöja.
men jag vet inte vad jag mer har gjort.
jag var helt död och utslagen. ringde mamma vid 12 och sa att jag höll på att dö och bad henne hjälpa mig.
tog en timma att gå dit.
sen låg jag på hennes soffa hela dagen och sov med noa klättrandes.
ingen lunch, men en smörgås tvingade jag i mig!
Ingen middag gick heller ner.

sen hem, försökte äta lite när noa sov men de gick inte de va bara tvär nobben. tog ett låååångt bad och försökte sedan äta lite men de gick inte.

då kom frossan, jag frös, svettades och mådde skit. jag skakade och var lugn om vart annat. törstig som en gris och drack vatten som en tok!

Natten som var kände jag verkligen att jag levde. fick sova under fönstret för att jag behövde luften men förs så jag låg under 2 täcken.

I dag mådde jag bättre, en ihängande huvudvärk som dröjer sig kvar och törst begär.
hjärnan hänger inte med, går på halvfart och dietist mötet gjorde mig inte speciellt klok.
men fick hem allt på papper som jag kan läsa och kanske att jag kan förstå de oxå!

men utan nån mat what so ever i magen så funkar man inte.
Lunch fick bli några majs korn och en liten bit pizza som mamma värmde till oss. jag klarade knappt att äta men tvingade i mig den, och ut den kom ganska direkt. dock så slipper jag iaf att spy!
några små bitar av ett äpple har jag tvingat ner, men allt annat som nudel soppan jag tvinga ner till middga det kommer ut direkt!

Jag kan inte ens röka och... ja de e ju skit bra att jag inte kan det! perfekt att sluta med den skiten, men jävligt dålig tajming att ha abstinens tillsammans med denna skit!
nä de hade jag gärna tat i olika omgångar om jag ska vara ärlig.
Nu ska jag försöka få ner mig själv i ett bad innan jag ska sova!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Förstår att din kropp reagerar, men det kanske kan vara magsjuka? Annars är det väl en rejäl stressreaktion! Jag spydde massor då jag skulle föda sonen och det var stressande, speciellt att läkaren hotade med kejsarsnitt. Kram!

2010-08-06 @ 19:23:13
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0