Stress stress stress

Hua
Ja hörrni jag är ledsen att jag inte hinner med att blogga, men helt ärligt jag hinner inte just nu!
Det är sjukt mycket inför bröllopet och nu närmasta dagarna så är de fullspäckat!

i morrn ska jag hämta klänningen på posten, sen ska vi (jag noa å min svägerska) åka till coop köpa blöjor och annat Noa behöver ha under hela helgen hos sin mormor.

och jag måste bara avbryta, min telefon ringer banne mig konstant! är det inte den blivnade bruden så är det hennes mor, är det inte dom så är det nån annan som är insatt i bröllopet som ringer med frågor och funderingar, är det inte dom så är det faktiskt mina vänner som kollar så jag lever, eller så är det sjukhuset!

full rulle e det, men på lördag så är det över!

ja

sen efter coop så ska vi till martin ohlson och handla maten, sen ska vi till lilies mor och testa alla kläderna och skor å planera ihop maten och skriva ny lista på vad som ska göras och vad som behövs.

Men i dag har vi faktiskt tagit de lugnt. jag har sytt hos mamma men jag e så stressad att de bara blev kajko. så jag har lagt de åt sidan och tar de sen!
Noa han har busat med sin kusin och han har mått bra i dag, men inte fått nån sond.
jag har pratat massor i telefon med typ allt och alla. men jag har glömt fråga FK om mina pengar. så nu i kväll kom paniken faaaaaaaan hur ska jag betala mina räkningar, hinner dom betala ut de om jag ringer i morrn... ja ni vet ju vilket kaos de blir. men så glömde jag de för en stund och loggade nyss in på deras hemsida när paniken kom igen och
Tada jag får pengar redan i morrn och ja de va väl i snålaste laget. men det räcker till att täcka räkningarna och det viktigaste! så nu behöver jag höra av mig först nästa vecka igen innan jag behöver få mer utbetalat! så de känns skönt att kunna släppa det!

så nu ska jag sova och sova gott för en lättnad har släppt och jag ser fram emot att inte känna ångest i morrn för att jag måste spendera pengar för jag kan faktiskt köpa allt det jag behöver utan att vara orolig! så länge jag inte gör impulsköp utan måste faktikst tänka mig för (vilket inte alltid e min starka sida)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0