Full Fart!

I dag har det varit en dag full med fart och fläkt!
I går kväll spontan bytte jag bort min kära vagn mot en annan vagn. Noa han har vuxit 3 cm på 2 veckor. snacka om att hans nya kost ger resultat! och därmed så e de inte långt kvar innan den gamla vagnen som vi båda älskade blev för liten.
Vagnen vi bytte till oss blev en bugaboo bee plus med gul suflett (kommer garanterat sy en ny) och en söt sittdyna från addstroller ingick oxå. nästan ny va den oxå! till min vagn ingick inget mer än vagnen. ingen suflett eller så fick hon med! både Noa och jag grät när vagnen åkte! det var verkligen vår ögonsten. men jag var tvungen att inse att den kommer aldrig att fungera så länge som jag behöver!

Men iaf

vi återgår till dagen :-)
Idag har vi varit och tittat på flyg uppvisning ute på gärdet.
Dom firade 100 års jubileum och vi åkte såklart dit. Bror Carro och Loke följde med.



Både Noa och Loke älskade att titta på flygplan och helikoptrar! dom sprang även runt som små tokar och busade på fältet!

Vi spenderade några timmar på gärdet innan vi begav oss gående in till stan igen.
Vi käkade en jätte god thaibuffe inne på kulturhuset vid sergelstorg som jag varmt kan rekomendera. den ligger längst ner så man får gå in från "plattan" riktigt och gott och det ingick även sushi! 148 kr och jag som bara kunde käka typ en halv port. tyckte att de va värt pengarna!

Det var två slagna kämpar som vi sen tog med oss åkte tåget med hem! men dom höll ett någorlunda glatt humör iaf.


Hemma sen så fick vi se bilder på vår nya familjemedlem som flyttar in runt den 9 sep!
Min syster hade varit och hälsat på henne så hon blev ordentligt märkt!





Jag tror att hon ska få heta Scrollan. men jag har inte riktigt bestämt mig ännu. jag ville ju egentligen ha ett "riktigt" namn, men scrollan kanske platsar in där?
Och visst är hon söt :-)

Stor Kram på er


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Vilka fina bilder! Jättegullig katt:-) Bra att Noa mår bättre med den nya kosten. Fin vagn! Kram!

2010-08-22 @ 14:20:52
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0