Sjukhus, shopping och illamående

huanimej vilken dag,
Började med ett besök till ögonsjukhuset i stan där min kära far och min lillebror följde med.
efter det tog vi en tripp till Nacka Forum för att min bror skulle kika på byxor.

Vi kollade kläder och jag drack den vanliga islatten som är obligatorisk när man e där!
Noa var inte alls på humör eller rättare sagt han var riktigt trött.
Inte så konstigt för han har skrikigt hela natten "aj aj aj aj aj aj"
Så Noa och jag gick åt ett håll medans min bror och pappa kollade vidare. Noa fick en Lolliecookie, en kaka med en glasspinne i! han älskade den, och käkade upp hela och de e då tusan inte illa!


Han tjatade oxå till sig en nalle från musse pigs klubbhus, han ville iof ha alla men han fick bara ta en. och de blev en långben!


Den har han kramat på hela dagen tills vi kom hem då den slängdes i ett hörn =(

Ett par byxor och en mjukisdress som är en hel bodysuit fick han från åhlens oxå. Noa hade en sån bodysit i samma material som han har älskat sönder!
men den e för liten nu och han blir så ledsen när han inte får ha den så jag vart så glad när jag hittade den.

efter en del shopping och vi hade anslutit oss till min far å bror så jagade vi vidare efter kläder till lillebror.
vi tog de lugnt å bara tralla runt.
bror köpte tillsist en skjorta! han e ju så jäklarns smal att inga byxor passade.

efter de så skulle vi käka. vi lyxade till det med burger king och när vi sätter oss för att äta händer de som inte får och inte ska ske.
jag kunde inte äta. efter andra tuggan så svällde allt i munnen och jag fick spotta ut det för att undvika att spy!
det bara small till och jag blev riktigt "dålig" lämnade dom och sprang till toaletten där jag höll mig en bra stund och bara väntade på att det skulle komma upp igen. det gjorde tack och lov inte det!
Gick med snabba steg tillbaka och pappa å lillebror tittade på mig som ufon. och jag sisådär smidig som man kan vara när man mår dåligt och känner sig stressad av flått lukten som hängde i luften säger högt och tydligt att !nu går vi innan jag spyr"
Pappa å dom va klara så de va ju iaf ingen fara men fan säger jag bara!
Fattar inte varför de blir så här.

Pappa och lillebror va ändå klara i forum så vi åkte hem! blev avsläppt hemma och la mig en stund på soffan och försökte att ta de lugnt! de släppte och vi tog en prommis till bibblan för att faxa sjukintyget till jobbet och lämna in böckerna vi lånat.
Gick även förbi blomsteraffären och rekade blommor inför bröllopet.
Sen gick vi med Carro och Loke till lekparken å lekte en stund och sen efter de en lång prommis.

Vi gick till mamma å pappa och jag petade i mig lite middag som fick stanna kvar! Noa käkade som en tok! undrar om sondmaten han får nu e mindre mättande....

direkt efter maten gick vi hem för jag ville verkligen hem OM jag hade blivit dålig.
men de verkar lugt och jag funderar på om jag ska våga mig på lite glass till SATC som börjar snart eller om jag borde hoppa det för att undvika illamående i natt.

I morgon e de tidig morgon igen.
sjukhuset ska ringa och jag hoppas på att slippa ta en trip dit då hela dagen i morrn e helt fullspäckad! men klart, behöver han komma in så behöver han ju! inte mer än så.

ta hand om er!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0