Trött

Åh vilken dag, men sov morgon fick vi iaf och de va ju kanoners!
Noa behövde få sova lite i morse och ändå så var han jätte trött under dagen.
Kl 11.30 va vi uppe på sjukhuset för att hämta ut resten av hans mediciniering och mat som skulle spec. beställas. Inga provsvar eller så hade vi fått så vi fick faktiskt gå hem sen :-o helt förvånad blev jag, men så skönt! eller vänta, vi hade samtal med dietisten oxå innan vi fick slippa undan :-)
Carro hade kört oss dit och Lilie var med, hon skulle oxå upp till DEMO för att prata lite med dom så vi sammanstrålade!

Hennes besök gick lika fort så vi alla drog till IKEA och slog ihjäl några timmar där.
Kom hem med fler kartonger, Noa fick en katt och en kudde som han själv valde, och han somnade i vagnen med katten i handen och kudden omfamnandes.
2 shakers till sondmaten som separerar i vattnet och vägrar bli klumpfi för att se om de finkar bättre om jag skakar den.
öööh... vad blev de mer då? jo rosa sittdynor till köket, 2 murgrönor som ska användas som deko till bröllopstårtan, hööömm... joo hittade faktiskt en liten väska med ett start kit till katt! den fick följa med hem den med, bara skit egentligen... men matskålarna va söta!

Noa han sover så sött, jag ska strax ta och göra han sällskap faktiskt! för i morrn e de sjukhus igen som står på schemat. men då är det Ögonläkaren vi ska träffa och då måste vi åka till stan! tyckte iof att mamma sa att hon kunde köra oss så jag får väl hålla mina tummar.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0