smiter in

Jaha då ska vi se här :-)
Hoppas iaf att ni har överseende med mina trista inlägg och min frånvaro!

Men i dag har jag och Noa först tagit en sväng till Noas mormor för att äta frukost. all mat jag hade handlat igår hamnade hemma hos henne då jag och Noa klev av hos marita för att ta hand om matvarorna vi köpt till bröllopet.
så frukosten fanns hos dom :-)

Sen åkte vi bussen till Noas stora förtjusning till Marita igen. känns som vi bor där nu :-)
Vi var själva där en bra stund så vi hann göra rätt mycket.
Det jag och Noa gjorde var att göra hallon mousse och choklad mousse till 5 tårtor, samt hallon och chokladmousse till en laktosfri tårta.
Håll tummarna för att de har stelnat till i morrn för jag e jävligt orolig!
det är trots allt 50 dl hallon till dom 5 tårtorna. så de vore väldigt synd om de inte fungerar!

Vi har oxå packat bilar fulla med mat så dom finns i lokalen nu!

Nu piper Noa så vi höres!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Hoppas bröllopet går bra! Hoppas Noa får må bra. Kram!

2010-08-28 @ 14:00:36
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0