Pustar ut


Pustar ut! Nu är de klart.
Det var otroligt vackert, kul, trevligt och ja helt perfekt.
Tårtorna blev bra, men skadases under transporten till lokalen *fan* Men jag fick helt enkelt trolla.
Alla älskade dom, runt 10 pers sa att de va de godaste dom ätit, 5 sa att om de fick välja en sista sak att äta innan döden skulle de vara min tårta. och nästan samtliga män beklagade sig över att dom var gifta eller hade förhållande så att dom inte kunde fria!
De måste ju vara en god resume :-)

Tårtorna innehöll chokladganache och Hallon/lime mousse och såg ut så här :-)





Tårtorna hade ett quiltat mönster runt om med "sömmar" samt pärlband med pärlemofärg på :-)
Brudparet älskade dom.
Jag kom hem runt 3.30, tog en dusch sen sov jag hela dagen tills min syster kom och bankade på dörren kl 12.30. då trode hon att jag va död för hon å mamma å pappa hade ringt flera gånger.

I dag har jag myst med Noa. Vi har vart hos mina föräldrar, käkat god mat (thai) och bara tagit de lugnt. men jag e bra sliten jag så nu är det faktiskt Natti natti som gäller för min del :-)
Jo Noa mår faktiskt helt okej :-)
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Vilka fina tårtor, rena konstverken:-) Inte undra på att du fick beröm! Skönt att Noa mår bra. Kram!

2010-08-30 @ 14:57:33
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0