Klänning

Jo vet ni vad? min kompis hon gifter sig nu i helgen! Ni vet ju de har varit en massa och mycket e inte ens klart än!
Jag har full rulle här och det är ja miljoner grejer som jag ska fixa nu innan och även under bröllopet.
Jag har en klänning som jag hade tänkt att ha, men så tänkte jag om och insåg att jag måste ha nåt mer bekvämt och "neutalt" än den jag hade tänkt.
Så jag klickade hem denna goding!


(Bilden och klänningen kommer från nelly.se)

Vad tror ni och vad tycker ni? tanken e att ha mina vita pumps till, eller ett par svarta skor... och sen en massa smycken! örhängen, armband och halsband...

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Jag tycker den är lite kort för min smak. Men det kanske är modernt? Jag följer inte modet så jag är osäker. Fin klänning är det. Någon mer som har något att säga?

2010-08-22 @ 14:22:56
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg
Postat av: angela

ja jag vet.. den ser jäkligt kort ut, men då va den ändå lång om jag jämför med andra! de e nåt mode att de ska sitta som ett korvskin å både rumpa och tuttar ska hänga ut =urk! men jag köpte en större stl och hoppas att den ska gå lite längre. annars kör jag leggning eller strumpbyxor under. för jag vill inte visa min bak för alla :-p

2010-08-22 @ 21:46:30
URL: http://lilleprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0