Igglepiggle

I dag mår jag ännu bättre, så i dag har jag verkligen kört på här hemma. rensat rensat och renast. och ja fy fan va bra de blev :-)
hela "stora" garderoben e helt utrensad och även uppe på förvaringshyllan i taket har jag rensat ut ordentligt! Noas byrå är full med vikta kläder, disken e diskad, golven är dammsugna och avtorkade 3 gånger av varje sak, badrummet försdig skrubbat och hallen iordning fixad.
Jag är långt från klar för jag har köket kvar att greja, torkas av och plocka iordning i skåpen osv. plus att jag har en hög med "måste sortera ut saker" som jag tar i kväll eller i morrn.

Men känner mig riktigt nöjd med min insatts i dag!

Noa har däremot inte tyckt att de har varit lika kul =( men men... tyvärr så är jag bara en person och jag har gjort så gott jag kunnat för att han ska ha tyckt att de va lite kul!

I morrn ska vi till IKEA hoppas jag! ska köpa lite låder och små saker (måste skriva en lista)
men på vägen dit ska be min pappa göra ett stopp så jag får köpa en sak till Noa som han tjatat om!



En igglepiggle leksak! dom e snor dyra (tycker jag) men sprang på dom på rea så klart utan pengar :-/ så jag hoppas de finns nån kvar!
Noa tittar ofta på dom inne på BR osv och han har Kidzshops julkatalog som han gärna bläddrar i och sista dagarna har han bara tittat på denna och pussat på!
värdelöst att köpa en för 6-700 kr för de blir väl som med hans teletubbies dom läggs i ett hörn.
Visst ja han leker med dom ibland, men inte allt för ofta!

Nu ska jag värma min middag som jag inte orkade äta, en pizza med fårost, mozzarella, vitlök, feferoni och broccoli! helt galet god =) pizzerian här har lite "egna" pizzor och inte bara "standard" pizzor. Me like
Lägger upp lite bilder sen :-)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0