Handla böcker

Nää jag har ingen ork till att fortsätta här hemma i dag!
Så helt ärligt, jag skiter i de :-)
Jag tar det i morrn. Nu njuter jag av tystheten och av att jag kan äta igen!

I morgon bitti ska vi upp tidigt och åka till IKEA bestämdes nyss. eller ja att vi skulle till IKEA va ju bestämt, men inte vilken tid.
Och jag hittar inte data kabeln så jag kan inte bjuda på bilder :-(

men jag har iaf i typ fre. köpt böcker från adlibris.se jag har aldrig beställt från dom men hittade en del billigt!
boken kvinnor som tänker för mycket som jag bloggat om tidigare har jag inte hunnit läsa än.
så den köpte jag så jag kan lämna tillbaka den på bibblan. sen hittade jag
denna, jag såg på nyhetsmorgon för en evighet sedan när dom diskuterade boken och jag blev jätte sugen på att köpa den och testa :-)
och här om dagen så rekomenderade jag den till Linda som hobby och bestämde mig för att det va dags att börja själv :-)
Att virka små glädjespridare :-) jag kan iof inte ens virka men de ska tydligen inte vara svårt och boken ska vara lätt!


Noa får denna bok


Kvinnor som tänker för mycket gick på hela 39 kr, virka amigurumi 79 kr och Lille Katt 49.
Frakten valde jag miljövänlig frakt och den ick på 19 kr. plus 40 kr i postförskottsavgift då jag ville vänta med att betala tills dess att jag såg att paketet kom fram helt ;-) för de skickas med schenker!

Nä häpp.. roligare än så här blev jag tydligen inte så de e kanske lika bra att jag passar på och duschar så jag kan gluffsa i mig en skål med glass sen :-)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Tycker adlibris är en bra site! De bjuder på frakten om man väljer B-post. De är oftast billigare än andra på nätet. Kram!

2010-08-10 @ 09:53:13
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0