förkylning delux

Okej ja jag vet jag ska och jag borde ha lagt mig för länge sedan.
Men bara sådär från ingenstans fick Noa hög feber idag. det bara small till och från pigg glad och allert till en liten trasa, där snoret rinner och hostan sorlar!

Han drog på sig en förkylning delux bara sisådär.
därför e jag vaken för att kunna ge han lite alvedon här om 30 min!

I dag skulle vi ha åkt till vår gamla hemstad och hälsat på. men nä det sket sig!
Vi har hjälpt mamma å pappa å rensat i deras förråd å noa han hittade en massa roliga saker! sånt han hade förr i tiden somhelt plötsligt blev jätte kul.

Min storebror kom över till mamma å käkade med oss. Noa han har funnit honom som ny idol eller nåt! för han verkligen älskar honom, och släpper han inte i första taget.
Noa satt i hans knä hela middagen å Noa han åt minsann.
Sen blev de en prommis i regnet hem å mys på soffan.

Noa han somnade ganska fort på min arm, han busade lite men de va då liiiite för han orkade inte så mycket.

Jag har suttit och planerat min födelsedag som för en gångs skull ska bestå av en fest. Jag å Linda vi fyller med 3 dars mellanrum och vi ska ha party tillsammans. riktigt vad eller vart e inte klart än men vi vill gärna ha maskerad eller liknande.

I dag fick vi besked om katten oxå, min syster ska dit å märka den för katten hade tydligen tagit av sig sitt halsband och uppfödaren vågar inte sälja nån mer katt med risken att det blir tokigt!
den är iaf leveransklar om 3 veckor. så nu rullar tiden på minsan.
En kattbur fick vi hem i dag som min syster gjort rent. den hade stått ute ett par dagar hos en som bor i skogen å jag e livrädd för djur.

sen har jag beställt lite mer saker till tårtan, beställde en ny utstickare för pärlband, flowepaste, utstickare för diamondshape (så det ser quilatat ut) en sån jag köpte innan men med denna blir de större mönster.
å så lite färg så jag kan måla med pärldust! och sen smög det ner två guldringar med en duva på! dom vill inte ha brudpar eller så men jag tyckte den va så söt så den fick halka med ;-)

Nu ska jag nog faktiskt stänga ner och göra klart de sista innan jag ska sova.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0