woohoo TV

I morse kom dom :-) som utlovat.
Satt på golvet i hallen och höll på med sina datorer och grejer. Kunde inte låta bli att tänka tillbaka till tiden i schweiz. När vi alla satt på golvet och pluggade.
Noa vaknade efter en stund satte sig upp i panik å glodde på killarna ena killen, en nyanställd (antar jag iom att den andre visade och förklarade allt) vinkade till Noa.
Jag såg paniken i Noas ögon och tänkte. Fan nu e de kört. Nu kommer han börja tok grina.
Men Noa vänder sig till mig och säger med en besviken röst:
Men mamma.... Har du ingen kaka?

Haha killarna å jag skrattade! Noa somnade om en liten stund direkt efter att dom hade gått. Perfekt så att jag kunde installera boxen, beställa TV och mecka ihop vagnen igen.
TVn kommer igång först måndag. tycker att det e lite dåligt att dom säger att det bara ska vara att beställa så poff ska det funka direkt när det inte är så.
Mamma sa dock att om jag har tur så kommer den igång idag iaf. iom att jag beställde det så tidigt så finns det kanske en chans att nån förbarmar sig över mig och drar igång det.
Hoppas.

Blev bara ett bas utbud med 17 kanaler= 17 kanaler mer än vad jag haft ;-) enda kraven för mig var 3,4,5 å nån barnkanal.
Hon rekomenderade oxå disney paket till Noa om jag ville ha barn tv. vilket jag slog till på! 139 kr/mån tror jag det blev. inte alls tokigt faktiskt!
och ingen bindningstid. Kändes dumt att binda upp sig på nåt bara för att få 3 fria månader.

Nu e de stor handling som e på schemat och sen hem för att rensa ur garderoben och leta fram bebis prylar som jag hoppas Ida kommer över och hämtar :-D
Dom sakerna e ju bara ivägen så bättre att låna ut de till folk som vill å behöver.

Dock så bör jag väl kanske skriva upp vem som har vad :-o Micke har fått en hel del grejer hem till sig oxå. får pilla med det i kväll eller så.

Stor kram på er hoppas ni får en toppen dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0