Vila i frid!

Fy!
Jag bara gråter, finner inga ord!
Livet är så fruktansvärt orättvisst.

En underbar liten tös har tagits från hennes föräldrar på tok förtidigt!
Himmelen är lyckligt lottad som får en så vacker ängel.
Kvar på jorden är hon för alltid saknad!

Mina tankar och mina tårar går till hennes föräldrar. Som blivit lämnade ensamma. Som för resten av deras liv kommer att fattas sin fantastiska dotter!

Jag klarar inte av att skriva mer då det gör för ont ihjärtat och tårarna bara sprutar.
Vila i frid  Quimey Carolina Thid 100108-100416

Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Hej, så hemskt! Jag miste min lillebror då han var 2 dagar gammal. Jag var 11 år och vi hann träffa honom i livet. Jag fick chansen att hålla i honom men var rädd för att tappa honom och trodde jag skulle få många fler chanser............ Jag minns hur hemskt det var, så mycket vi grät, mamma och jag! Går inte att beskriva den smärtan.

2010-04-26 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0