En jäklans massa svammel!

Det här med BUP, jag kollade upp den läkaren som skulle vara med! Jag trodde ju att det skulle vara en "riktig" läkare, alltså nån som kanske skulle ha ideer eller så om Noa. Men ack så fel jag hade :-p Läkaren är en Psykoterpeut.
Mamma hade en teori om att han kanske skulle fastställa om vi behövde nån annan form av hjälp eller så.
Kan ju stämma. men jag tycker endå att de känns lite smått olustigt. Men men! Han kommer ju vara med av en orsak! troligen för att hjälpa mig/oss!

Annars då?

Jo helgen har varit helt okej! Noa har väl mått lite sisådär, och jag lika så!
Min yrsel håller i sig och jag mår inte speciellt toppen.
Av nån helgalen orsak så mår jag bättre av att inte äta!
Och det känns inte alls bra!

Min våg som jag har hemma den å jag är inte alls sams! När jag nyss ställde mig på vågen så fick jag upp att jag vägde nästan 90 kg :-o
OHERRE GUD gallskrek jag!
Jag kan ju fan inte ha ökat hur mycket som helst över en helg!
Tog fram ett mjölkpaket och ställde på vågen... 1 kg!
VA FAAAN! nån som tror att jag blev lätt hysterisk?

Ställde på vågen igen som då visade 80 kg!
Jaha så nu har jag minskat 10 kg på bara 2 min? och dessutom fortfarande ökat en massa under helgen?
Ställde mig på vågen igen som då visade 55 kg!
Då kände jag mig nöjd och ställde undan vågen ;-) hahaha
Nån mer än jag som tror att min våg inte stämmer???

Annars så hade jag barnvakt kvällen/natten lördag och fram till EM i dag!
Sov över hos en vän som bor i min gamla hem stad. åt godmat och bara glodde på TV hela lördagen, la mig tidigt och SOV!
Morgonen spenderades i sängen tillsammans med morgon TV på 4an. Så underbart skönt att bara få ta det helt lugnt!
Sedan blev det frukost ute i det gröna på ett av mina favorit cafeer i min gamla hemstad! 
Och efter det så blev jag körd hela vägen hem! *lyx*

Väl hemma hos mamma fick hon vara frisör och klippte mitt hår, så att det blev lite jämnare! Jag drog även i en ljus hårfärg! NEJ LINDA jag är inte blond :-p men jag tyckte att den mörka färgen jag hade innan var lite för mörk och livlös.

Jo jag har hittat bilder på Jeansen jag köpte förut! Mina älsklings byxor! jag bor typ i dom ;-)


Dom är såååå sköna! Och jag slipper att dom sitter tajt över mitt snitt ärr som jag fortfarande ibland får ont i!
Dock så trots att jag köpte dom i stl för liten så har töjer dom jäklarna sig som FN! så dom behöver tvättas kanske lite för ofta!
fast nu när vågen visat att jag gått upp nästan 20 kg ;-) så borde dom ju sitta tajt igen haha!

Nä hörrni! jag ska faktiskt försöka få sova så jag kan ringa min DR i morrn.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: L...

haha vågen hos mamma är likadan, flyttar men runt den nån cm så ökar o minskar man i vikt :P



Vem är kompisen du sov hos?!



Haha BRA inte blondt!!

2010-04-12 @ 20:48:46
URL: http://livetidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0