Till doktorn i dag

I dag har jag lyckat få en tid hos min DR!
Han tyckte allt att jag såg blev ut, och blodtrycket var inte så lysande de heller. Låg lågt! Visst de e bra att de ligger lågt, men de e inte bra när man mår dåligt av det.
En mängd blodprover togs och sen får vi se vad dom visar. Och visar dom inget så blir de förmodligen medicinering mot blodtrycket!
Knasigt dock att man inte gjorde ett socker test :-/
Men om proverna kommer tillbaka neg, så ska jag be om det!

Sen du min kära vän! Du behöver inte höra av dig mer!
Du vet vem du är, hoppas jag. annars så kan du ju fundera på om du är en vän till mig eller inte. en vän, ljuger inte. en vän kommer inte med osanning, en vän säger inte en sak och sedan springer å gör en helt annan!
Jag anser inte att du är min vän längre.
Och om du inte fattar vem du är, så lär du märka att jag inte kommer höra av mig nåt mer. För helt ärligt! Jag orkar inte med dig. Folk som sårar mig har inget i mitt liv att göra!

Och till er som är min vän! TACK! Ni betyder så oerhört mycket för mig!

Stor kram till er alla (förutom 1)


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Hoppas det löser sig för er båda två! Kramar i massor!

2010-04-13 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0