Story

I dag e både min mobil och dator inte alls sams med mig!
mobilen hakar upp sig och datan lika så! Dyrt jävla skräp som jag brukar säga.

Sängen kallar mitt namn men känner att jag har lite på hjärtat som behöver komma ut!

Det är lustigt, nästan ren och skär underhållning att prata med vänner som berättar en historia om en 3je gemensam vän som inte alls överensstämmer med den man hört av vännen.
ännu bättre är det när man läser på personens blogg och får ännu en till variant av det hela uppläst för sig.

detta är inget nytt... utan snarare nåt jag upplever händer konstant hela tiden.
och jag börjar bli less på det!

sånna vänner som inte ens kan hålla sina storys rätt är inga vänner jag orkar ha i mitt liv!
jag orkar inte heller som jag redan förut sagt ha vänner som säger en sak men gör en annan.
det passar inte in i mitt liv!

Jag lovar att jag ringer er den dagen då jag behöver mer drama i livet. men räkna inte med att det någonsin kommer att ske!

Kram på er
Hoppas ni andra har haft en super helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0