Skogsprommis, Lugg å P-piller

I dag har vi varit ute å skuttat runt i skogen!
Noa älskade det speciellt bäcken som går här nere!
Hittade ett ställe där vi var förra året och tog bilder där det numer var som ett litet mini vattenfall så det porlade jätte mysigt.
Noa var helt såld och ville absolut inte gå därifrån sen.

Efter en stund kom även Noas kusin ut, min svägerska och min bror följde oxå med ;-)
Dom busade runt där i skogen och det första Loke gjorde var att spotta ur sin namm från bron som går över bäcken. Så min svägerska fick gott klättra ner från branten för att fiska upp nappen.






Jag är generös i dag och bjuder på två bilder jag jag finns med ;-) Jag har precis skaffat Lugg.... Vad tycks? Jag själv trivs bra med det :-) faktiskt. förut hängde håret bara där, nu e de mer ruffs troll hår jag har haha!

I går var jag oxå hos läkaren igen... hos gyn :-/
Jätte trevlig manlig gynekolog var det, det gick super fort och han hade två förslag för att lösa mina problem med magen.
1. han bokar in en tid för om snitt! man skär alltså upp snittet tar bort ärret å syr ihop igen.
2. Jag blir gravid fort som ögat och ber om snitt igen för att man ska kunna rätta till mina problem.

Inget av alternativen kändes speciellt bra ;-) först så måste jag ju ha en man för att skaffa barn.
och att bara så där "hej i dag ska jag på snitt.. inte för att föda barn utan bara för att jag hade lust" känns ju lite smått mobbat ;-)
Så jag tackade för förslagen å sa att det inte riktigt passade nåt av det.
Han gav mig då p-piller. Gjorde inte mig nåt då jag faktiskt hade tänkt be om det. Hans förslag var att jag skulle skuta på mensen i 3 månader för att se vad som händer!
Det lät som ett förslag jag kan leva med :-D

Nä hörrni i morrn e de sjukhus dax igen för lilla Noa. faste prover å vi har tid 7.30. så de e bara till att gå å lägga sig nu!

Stor kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Hej, vilka fina och mysiga bilder! Jag önskar er lycka till idag! Kramar i massor!

2010-04-29 @ 10:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0