Psyk nästa

Jaha! Å ingen kunde meddela för mig att gårdagen var en röddag??????jag som i mitt stilla sinne tänkte ju att man kunde vänta helgen igenom och söka hjälp för noas knapp igår....
men de gick ju sådär :-p

Helgen har varit skit! mer än så säger jag inte, orkar inte!

ääääh..... vad ska jag blogga om då?!
Jo i morrn e de BUP som gäller, eller som jag säger mot psyk ;-)
Efter det ska vi få komma upp till avdelningen för att kolla på Noas knapp!
Nutritionsläkaren trodde samma som jag att knappen var förstor!

Hoppas bara att jag mår bättre i morrn, för i dag mår jag så galet illa att jag inte tror de e sant! Är väl all jäkla skräp påskmat man ätit underhelgen som gör att kroppen säger ifrån, för att inte tala om alla jäkla koppar kaffe jag drar i mig!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Hej, hoppas det går bra idag! Kram!

2010-04-07 @ 09:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0