Lycklig Noa

Jaha och vart ska jag börja nu då tro ;-)
Jag har verkligen mått skit sista dagarna. Yrsel och knasigheter.
Fick dock provresultaten idag.... och dom var så bra som dom kunde vara :-o
Visst de e ju bra att man får i sig vitaminer å järn så de räcker! samt så var dom vitablodkropparna i en jätte bra "nivå" så ingen infektion rör det sig om heller.

Så...
Vad fan är det då?
Om jag inte blir sämre, ska jag boka en nytid på måndag till dr.
minsta lilla... så ska jag söka akut!

Utöver det då...
Noa har fått vara ute och njuta av vårsolen tillsammans med mig, min bror och ibland Noas kusin.
Noas kusin går ju hos dagmamma så de e inte alltid han får hänga med.
dock så har det blivit så sista dagarna att de e mest min bror som leker.
Jag orkar inte.
Tror ju fansen att jag ska tuppa av till och från.

Jag bara älskar denna bild på Noa!
Lyckligare barn får man bannemig leta länge efter :-D Han älskar att gunga!

I dag skulle vi ha haft ett läkarbesök för Noas del. men jag fick lov att ställa in det. Jag kände att 45 min enkelresa var nåt jag troligen inte skulle kunna klara av!
och iom att Noa faktiskt verkar må hyffsat så kände inte jag att det var nån panik. vi har iaf fått en ny tid till honom nästa vecka.
Nästa vecka ska vi oxå tillbaka till BUP!

nu ropar sängen mitt namn.
Kram på er
 


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Jättefin bild! Hoppas din yrsel blir bättre, det kanske är sömnbrist? Kram!

2010-04-16 @ 12:46:24
Postat av: Cimarosa

Tack så jätte mycket för alla tips!

2010-04-16 @ 14:32:52
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Cimarosa

Jaha, vad konstigt att jag inte lyckats hitta på de vanliga butiker man tycker borde ha.. Får nog ta en sväng till och leta extra noga! :)

2010-04-19 @ 14:23:46
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Torsten =)

Gillar bilden gladare unge får leta efter =)

2010-04-20 @ 15:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0