Jag fattar ingenting

Vad e de för fel med att visa lite respekt till sina medmänniskor?
är det så jävla farligt?

Jag fattar inte det här, först ska jag vara vaken hela jävla natten för att det rings rings å rings.
Ta skit då för att jag faktsikt värderar både min och min sons sömn högt.

I dag ska jag stå ut med samma skit. bara för att jag inte släpper allt å kastar mig på ett tåg utan barn så...
är jag dum i huvudet?

Nä sorry, Men jag har en son!
En son som jag älskar över allt annat.
Bara för att det passar en viss person att ses just nu, så betyder inte det att det passar mig!

Jag har ingen lust! JAG VILL INTE. ska det vara så svårt att förstå?
Ska inte jag kunna få säga nej utan att bli skrattad åt?

Nä jag förstår inte!


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Hej, stäng av telefonen, dra ut jacket! Det skulle jag ha gjort. Om ni inte väntar på ett viktigt samtal? Kram!

2010-04-26 @ 12:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0