Fråga om BUP

Kastar ut en allmän fråga,
Vi går ju på BUP nu. och vi pratade en hel del om hur jobbigt jag upplevt det när vi gick på det andra sjukhuset. Främsta problemet var alla dessa läkare som byttes ut stup i kvarten att aldrig ha nån man verkligen kunde förlita sig på!
Nu i dag har jag fått hem ett brev från BUP att vår återbesökstid har ändrats.
Orsaken: Det ska vara med en läkare vid nästa besök. En läkare jag inte alls har hört talas om eller känner till.
Ingen förklaring ingenting!

Det är inte så att jag egentligen har nåt emot att de e en läkare med. Men det känns konstigt!
Varför gör man så? Varför har man med en läkare som egentligen inte vet ett smacka om oss?
Nån som vet eller har en teori?
Undrar oxå om det är vanligt!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Hej, kan det vara så att de vill ha med en expert för Noas skull? Han måste ju bara få hjälp! Hoppas ni får en trevlig helg! Kram!

2010-04-10 @ 10:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0