Elefanter?

Har varit en rätt lång dag i dag med.
Vaknade av att telefonen började ringa vid 2 tiden å personen ifråga gav aldrig upp.
Och jag visste det!
Svarar jag inte, då kommer jag ha en full man bankandes på mina fönster.

Jag svarade, jag nekade å jag förklarade.
Men det gick visst inte fram.
för det gick inte mer än en några min innan smsen började hagla in!

Tillslut... somnade jag

Upp på morgonen, laga frulle lämna igen filmen 2012 (skit dålig) handla kakor och sen hem igen.
Ta tag i disken, byta från en trasig DVD spelare till en annan lite mindre trasig DVD spelare, sen kocka kaffe.

Ida och Bobby var på besök i sverige och kom över på en fika. Mycket trevligt.
Ida fick med sig "kollik gungan" Tummy tub en filt å en batteridriven ammningspump. Och ja en sackosäck oxå!
Till Bobbys glädje var den i hemska djurgårds färger.
Toppen! några saker mindre i mitt kära hem!
jobbigt bara när skiten ska tillbaka igen ;)

Noa är trött i dag, han somnade t.om tidigt, strax innan 20! skönt för mig! och förmodligen skönt även för hans del.

Nä jag ska ta en dusch och sen förmodligen sova.
men innan ska jag fundera på om de bor elefanter i lägenheten ovanför.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0